28 dec. 2016

Rea Rea Rea!

Mellandags rean är i full gång som de flesta vet. Passar på att handla upp mina 3 presentkort som jag fick till julen nu när allt är billigare. 
Började vid emotion och fick med mig hem en ny primer som jag annars inte skulle köpa då jag tycker den är ganska dyr, och ett paket med 2 beauty blenders i från real techniques. 

 Har hunnit testa den ena beauty blendern och blev positivt överraskad, gillar den verkligen. Rekommenderar 😏

Sen blev det lite nya kläder från H&M och Cubus. 
Blev shopping vid H&M i en rosa väg som ni säkert märker på bilden, haha. Har länga sökt efter en rosa huppari och nu äntligen hittade jag en som var den perfekta färgen, passade också på att köpa en annan tunn, V-ringad tröja från rea hyllan, kostade endast 5€

Vid Cubus hittade jag nya jeans, hade kostat 60€ men dom var ju såklart på rea så blev mycket billigare😉


Köpte ett nytt sminkbord här om dagen också för mina julklapps pengar. Riktigt nöjd med bordet och man får ju ta och tacka min kära pojkvän som tog sig tid att bygga ihop det åt mig😘😂

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar