4 jan. 2017

55 random frågor


1. Hur gammal är du? - Jag är 14 år

2. Hur gammal känner du dig? - yngre än 14 i alla fall

3. Vad har du gjort idag? - Varit första dagen i skolan efter jullovet, tränat, duschat och hållit hästarna sällskap

4. Favoritserie? - Skam

5. Vem ringde du senast? - Antagligen mamma

6. Är du besatt av nånting? - Choklad

7. Är du rädd för blod? - Neijj

8. Vilken färg är dominerande i din garderob? - Helt klart svart

9. När vaknade du idag? - 7:15 😴

10. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? - Exakt där jag sitter justnu, trivs bra här hemma

11. Hur vill du tillbringa din pension? - Hemma på nån gård och hålla på med hästar tror jag

12. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? - Päronjuice, oboy, makaroner, kött och START-müsli är något jag verkligen inte kan leva utan😂

13. Vem är din favorit skådespelare? - Ingen aning...Robert Gustafsson kanske, haha

14. Vad är du på för humör just nu? - På ganska bra humör faktiskt

15. Hur går du helst klädd? - Adidas byxor och min rosa huppari


16. Vilket stjärntecken är du född i? - Jungfru

17. Vilket är ditt favoritgodis? - Fazers blå choklad, herreguud😍

18. Vad sa du senast? - "Jeeu"

19. Vad har du på dig just nu? - Adidas träningstights, en topp och en stickad kofta

20. Vilken är din favoritaffär? - Bikbok, H&M och Hööks

21. Vad har du för storlek i kläder? - XXS eller XS😂

22. Vad köpte du senast? - Jeans

23. Är du morgon- eller kvällsmänniska? - Morgonmänniska skulle jag tro

24. Senaste filmen du såg? - Saw 1

25. Har du blivit sydd någon gång? - Nej, men en gång var det tanken att jag skulle sy min ena tå när jag hade smällt fast dörren med tån emellan, men jag skrek så mycket så dom limmade istället, hehhe

26. Vad åt du till frukost? - Nothing

27. Hur såg ditt liv ut för tio år sen? - För tio år sen var jag 4 år, klädde mig som en prinsessa och var lite dummare än vad jag är idag :))

28. Vem gjorde senast något speciellt för dig? - Cassa då han byggde ihop mitt sminkbord😍😂

29. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? - Bredvid mig på madrassen

30. Vad var det sista du år? - En skål med START

31. Är du blyg? - Aah, tyvärr så är jag det

32. Vem är världens vackraste kvinna? - Jag, haha. Nämen vet faktiskt inte.

33. Vad är ditt fullständiga namn? - Sarah Linné Isabelle Westerlund

34. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? - Jo men de har väl alla, eller?

35. Har du några husdjur? - Jadå, katter, hästar och en kanin. Skulle inte klara mig utan djur.

36. Vilken är den roligaste träningsformen? - Ridning helt klart

37. Vad är du sugen på just nu? - Potatismos och lövbiff från Sesam😍


38. Vad önskade du dig i julklapp? - Presentkort och pengar
 
39. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? - Juu, för flera år sen när jag dansade

40. Har du sett någon dö? - Jenna har jag sett dö😶

41. Hur många grader är det ute? - -20 grader

42. Vilken färg har ditt hus? - Mörkbrunt

43. Vad sjöng du senast? - Sjunger hela tiden så vet inte

44. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? - Inte riktigt...

45. Vem kramade du sist? - Cassa💕

46. Kan du åka skateboard? - Kan å kan, jag kan väl typ stå på ett skateboard och rulla iväg

47. Nämn någon du beundrar och varför? - Nellie Berntsson, grym ryttare och en riktigt cool tjej

48. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? - Shoppa nya hästgrejer hela tiden typ och resa kanske

49. Är du vidskeplig? - Aa

50. Vilken är din favorit restaurang? - Ingen restaurang men korvgörans och subway e ju jäkla gott

51. Bada eller duscha? - Duscha

52. Är du bra på att laga mat? -  Kan väl steka ägg, koka makaroner och fixa nudlar men annars är jag ingen kock inte 

53. Har du några piercingar? - Nope, men skulle vilja ha

54. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Sminkade mig 

55. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? - Tror det skulle vara dagen då Vinkku och Jenna kom till oss. Den känslan så man man var hästägare assåå😍

//Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar