8 jan. 2017

throwback

Har gått igenom massor av gamla bilder ikväll, väldigt gamla bilder. Kom upp massa gamla minnen i huvudet och speciellt när det gäller ridning och hästar😍 Märkte också att jag har ändrats något enormt, utvecklats inom ridningen och från första bilden med Vinkku till den sista ser man sååå stor skillnad<3 Nästan så man bara vill åka tillbaks i tiden och uppleva allt igen.

 Haha, när man nyss kommit ur duschen, hade snyggaste outfiten och trodde man var söt, men man såg egentligen ut som en dränkt katt :')


Ahah jag döör😂


 Sista dagen på mitt första och enda ridläger jag varit på. Året var 2011 och måste väl erkänna att man var rätt söt ändå.

 Aah, man ser ju väldigt taggad ut👍
 Smälter när jag ser denna bild, här hade jag nyss börjar rida Diva😍 Så små vi båda var.

 Ja a, året var 2012 och detta är första gången jag satt på Vinkku, ca 2 veckor efter att dom hade flyttat till oss. Sjukt liten var man och Vinkku ser ju inte riktigt klok ut :')

Åså var det dags för en av min första tävlingar, EHS på Milona i 40 cm,såå sött.


Min första start i en dressyr tävling, Milona💗
... och det här borde vara från 2014 när jag red första gången i den nya ponnyputan. Ni märker ju redan hur mycket både jag och hästen har ändrats.

När jag fick äran att rida Alma för första gången, och efter det här fortsatte jag att rida henne💗


Saknar detta år, 2014

 Ojoj, nästan så en tår kryper sig ner för kinden💕Här hade jag inget annat för mig så jag provade Vinkkus sadel på Jenna😂

 Världens gulligaste😍




Min ängel 💖

När man hade klippt av sig håret och såg ut som en pudel😂 Men fina hästar iaf, Jenna är ju extra stilig<3

 Något av det roligaste jag gjort med Vinkku.

Minns att hon ville vara så nära kameran som möjligt här och kom nästan i famnen, saknar...


Hur jäkla mycket har inte jag och Vinkku utvecklats tillsammans på dessa år, 2012-2015, helt sjukt💞

 Den tiden då det bara var jag och Vinkku, ingen annan. 2016

HAHA, extra rött hår på den tiden

 Måste slänga in en nyare bilder också från Lägerskolan i Piispala, skulle så gärna vilja dit igen, saknar det ibland.



Avslutar med denna bild av Jenna. Mysigaste sommarkvällen ever 😍

//Sarah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar